Gehaakte snoerpendel lamp

Tadaa… Daar is tie dan! Super leuk geworden en staat super gezellig. Als de lamp aan is komt er mooi licht door de gaatjes die je als de lamp uit is niet ziet.

Het omhaken van het snoer viel wel een beetje tegen als je pijnlijke handen hebt, dan is 3 meter toch nog best wel een eind. Steeds een klein stukje is wel te doen. Ik heb gekozen om totaan de lichtschakelaar tegaan (scheelde weer een stukkie) maar ik denk dat ik dat ook net niet zou halen met mijn 2 bolletjes garen.

Gratis patroon.
Ik heb het patroon natuurlijk voor jullie uitgeschreven! Gewoon te leuk om niet te delen! Onderaan deze pagina kan je het gratis patroon downloaden.

Dit patroon heb ik met veel plezier en zorgvuldigheid gemaakt. Staan er fouten in of heb je vragen? Laat het mij alsjeblieft weten.

Dit heb je nodig:
Je kan een snoerpendel met lamp gebruiken die je al hebt. Ik heb die van mij bij de action gekocht voor maat 5 euro. Ook de lamp kocht ik daar. Zie afbeelding hier naast. Ik had nog 2 bolletjes katoen liggen. Ik weet niet of garen van ander materiaal geschikt is ivm warmte van de lamp.
Uitgebreidere benodigdheden staan in het patroon.

WAARSCHUWING!:
Hou altijd in de gaten of de lamp niet te heet wordt ivm brandgevaar en laat de lamp NOOIT onbeheerd branden!

De lamp die ik heb gebruikt is een led lamp, deze wordt wel warm maar niet heet. Dit is geen garantie dat er geen brand kan ontstaan!

Plaats een reactie

Ontwerp een vergelijkbare site met WordPress.com
Aan de slag